Przeprowadzki firm - Warszawa

Przeprowadzki biur Warszawa Ursynów Wola Mokotów Praga Północ-Południe Białołęka Targówek Ursus Wilanów Ochota Wawer

przeprowadzki biur Warszawa

Potrzebujesz szybkiej i skutecznej firmy zapewniającej kompleksowe usługi z zakresu przeprowadzki biur? Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić. Nasza firma realizuje zlecenia zarówno na terenie Warszawy jak i całej Polski. W swoim zapleczu technicznym posiadamy samochody o dużej powierzchni transportowej wyposażone w profesjonalny sprzęt do wyładunku oraz załadunku. Zapoznaj się ze szczegółowym zakresem naszej działalności i skorzystaj z formularza online dostępnego na naszej stronie lub zadzwoń. Nasz dyspozytor udzieli wszelkich informacji na temat przeprowadzki biur.

Przeprowadzka biura Warszawa - przygotuj się do przeprowadzki w 7 krokach

Każda przeprowadzka wiąże się z odpowiednią logistyką. Tym bardziej jeżeli transport będzie dotyczył sprzętów biurowych, dokumentów, szaf pancernych, czy ciężkich, metalowych regałów. Dobrze zaplanowana przeprowadzka biura nie tylko skróci czas całego procesu, ale przyczyni się do sprawnego, wolnego od uszczerbków transportu wyposażenia firmy. Jak zorganizować całe przedsięwzięcie związane z transportem biura? Jak zadbać w tym czasie o pracowników?

przeprowadzki biur Warszawa 1

Krok po kroku - organizacja przeprowadzki biura Warszawa

przeprowadzki biur Warszawa 2

Kluczem do sukcesu jest organizacja. Odpowiednio zaplanowana przeprowadzka biura będzie wolna od niepotrzebnego chaosu. Zaplanuj wszystko z głową w 7 krokach.

  1. Ustal kiedy przeprowadzić biuro. Jeżeli musisz opuścić lokal w wyznaczonym terminie, poinformuj swoich pracowników o zamiarach. Każda z osób z Tobą pracujących również posiada swoje rzeczy – nie tylko te biurowe. Postaraj się zrobić to odpowiednio wcześniej, aby cały proces związany z pakowaniem rzeczy osobistych nie odbywał się z dnia na dzień. Miej na uwadze, że przeprowadzka biura wiąże się nie tylko z miejscem działalności Twojego biznesu. Pracownicy muszą dostosować się do nowych warunków – inny czas dojazdu może przeorganizować ich dotychczasowe przyzwyczajenia.
  2. Przed przeprowadzką zleć porządki. Zanim dokumenty oraz niezbędne rzeczy trafią do kartonów, zweryfikuj, co powinno zostać przetransportowane a czego najlepiej się pozbyć. Nie ma sensu pakować przedmiotów, które nie są już potrzebne lub nie spełniają od dawna swoich funkcji. Poproś pracowników, aby przejrzeli własne biurka i skontrolowali co wyrzucić. Spora ilość niepotrzebnych rzeczy w koszu zrobi więcej miejsca dla tych, które trzeba przewieźć.
  3. Sprawdź i prześwietl firmy przeprowadzkowe w Internecie. Zrób to odpowiednio wcześniej. Nie każda firma świadcząca usługi transportowe może podjąć się pracy od zaraz. Umów się i zarezerwuj dogodny termin. Dzięki temu nie tylko Ty i Twoi pracownicy będziecie wiedzieć, jaki macie czas na spakowanie wszystkich rzeczy. Usługa przeprowadzki biur musi być dokładnie dopasowana pod względem ilości osób zaangażowanych w proces transportu oraz tego, jaka powierzchnia transportowa musi zostać przeznaczona do przewozu.
  4. Dokonaj dokładnej ewidencji wszystkich rzeczy. Każdy przedmiot przeznaczony do pakowania powinien zostać dokładnie oznaczony. Ponumerowanie rzeczy i nadanie kartonom odpowiedniego symbolu oraz stworzenie spisu numerycznego, ułatwi firmie transportowej podczas rozładunku segregację kartonów przydzielonych odpowiednim pomieszczeniom w nowym miejscu pracy.
  5. Zabezpiecz szafki oraz szuflady. Jedna z najważniejszych kwestii podczas całego procesu przeprowadzki biura. Przed zabezpieczeniem mechanizmów, sprawdź szafki i je opróżnij. Zleć to zadanie pracownikom – będą mieli pewność, że ich przedmioty oraz dokumenty są spakowane i dokładnie opisane.
  6. Zabezpiecz wszystkie meble. Sprawdź, które szafy i regały mają mechanizmy drzwiowe lub prowadnice. Warto zainwestować w folie bąbelkowe oraz stretchowe – to dodatkowo uchroni krawędzie oraz rogi mebli przed niepożądanymi zniszczeniami.
  7. Zanim na dobre przeprowadzisz firmę, rozplanuj, gdzie będą stały poszczególne szafy, regały, biurka, a także drukarki i komputery. Dobrze wykonany plan rozmieszczenia poszczególnych mebli i sprzętu ułatwi firmie przeprowadzkowej w umiejscowieniu wyposażenia biura.

Cena przeprowadzki biur - Warszawa

Koszty związane z transportem biura są w dużej mierze zależne od tego, jaką powierzchnię transportową trzeba będzie przeznaczyć na przewiezienie wszystkich sprzętów oraz mebli. Dodatkowo cena wiąże się z ilością pracowników firmy przewozowej, która będzie musiała być zaangażowana w cały proces.

Cena przeprowadzki biura uwzględnia:

  • Ilość przedmiotów oraz ich wielkość. Jaka powierzchnia powinna zostać udostępniona, aby przewieźć wszystkie potrzebne rzeczy. Ponadto czy w transportowanych rzeczach znajdują się przedmioty delikatne i nieodporne na uszkodzenia mechaniczne – komputery stacjonarne, meble z elementami szklanymi.
  • Zespół osób zaangażowanych w transport oraz rozładunek. Duże i ciężkie szafy, metalowe regały czy sejfy. Wyposażenie biura to przedmioty i meble wielkogabarytowe i nieforemne. Do ich transportu musi być zatrudniona większa ilość osób.
  • Pakowanie przedmiotów biurowych. Należy zdecydować, po czyjej stronie będzie leżał ten obowiązek. Jeżeli jest taka potrzeba, nasza firma transportowa udostępnia kartony (minimum 40).
  • Czy w ramach usługi konieczny jest demontaż mebli?
  • Na jakim piętrze znajduje się biuro? Czy nasi pracownicy będą mogli skorzystać z windy? Jaka jest szerokość klatki? To czynniki, które mają wpływ na ostateczny koszt usługi.

Powyższe dane są zbierane przez naszego dyspozytora jeszcze przed przystąpieniem do przeprowadzki biura. Skorzystaj z formularza online i zapytaj nas o szczegóły. Poinformujemy Cię o kosztach związanych z usługą.

Dla klientów z polecenia przygotowaliśmy 10% rabat!

przeprowadzki biur Warszawa 3

Przeprowadzki biura Warszawa - skorzystaj z usług specjalistów

Przeprowadzka biura nie jest dla nas wyzwaniem. Zapraszamy do szczegółowego zapoznania się z szerokim wachlarzem usług transportowych. Dbamy o to, aby Twoje mienie nie uległo zniszczeniu i dotarło na miejsce w nienaruszonym stanie. Flota naszych samochodów wyposażona została w sprzęt pozwalający na załadunek i rozładunek przedmiotów wielkogabarytowych, oraz wymagających szczególnego zabezpieczenia. Świadczymy profesjonalne usługi na wysokim poziomie. Skontaktuj się z naszym dyspozytorem i zapytaj o szczegóły.